perekond

perekond

14. nov 2016

Lets talk about sex!

Nüüd siis läinud seda rada, et iga päev uus postitus? Hmm... Tegelikult ei ole see küll minu plaan. Ma ei kavatse mitte iga päev kirjutada, aga, kui mul tuleb mingi hea mõte või huvitav idee siis selle ma ka üles kirjutan. 

Eile õhtul oma eilset postitust kirjutades mõtlesin, et ma tahaks vahepeal arutleda ka tõsiste teemade üle. Aga samas tundub, et need on ka teemad, mis on siin maa peal eriti aktuaalsed ja need kõige põnevamad teemad, eksole?

Üks nendest eriti aktuaalsetest teemadest on seks. Nüüd raudselt keegi lugejatest mõtleb suurte silmadega seda lugedes, et kas ta tõesti kavatseb rääkima hakata seksist? Miks just sellest? - Jah, ma kavatsen ja küsimusele miks vastaksin mina, et miks mitte? Kuna me juba alustasime selle teemaga siis tahaksin ma küsida, et mis reklaame on viimasel ajal väga palju teleka ekraanile tulnud. Ma küll ise väga telekat ei vaata aga taustaks mängib ta mul sellegi poolest, kui ma üksinda kodus olen. 

Mina viimasel ajal olen tähele panema hakanud reklaame: Levodonna, Durex, mingisugune rasedusega seotud reklaam oli ka ja seda kõike näidatakse päevasel ajal siis kui lapsed istuvad teleka ees ja vaatavad oma mingisugust serjaali või midagi. Minu telekas enamasti mängib Fox ja seal on rohkelt serjaale ja põnevaid krimka lugusid. Kui ka tuleb sinna vahele Durex reklaam siis ega laps ju aru ei saa, mis see Durex on. Aga selle reklaami sisu - See voodis olemine ja erootikatseen mis sinna juurde käib. Kuidas naine oma pead tahapoole kallutab ja mees suudleb ta kaela... Sellest saab laps juba aru. Ka need kõige pisemad teleka vaatlejad saavad aru, et see,  mis seal näidatakse peaks olema hea. Noo see Levodonna reklaam sinna otsa, et tee ära ja kasuta SOS pilli ning sinuga ei juhtu midagi! Samuti on ka praktiliselt igas filmis mida mina olen näinud selliseid seksitseene sees. Noo tõesti multikates neid ei ole ja on  ka mõni üksik erandlik film, kus seda ei näidata aga neid on järjest vähem. Me lihtsalt ei pane enam tähele seda, et need seal on. 

Pärast selliseid reklaame inimesed imestavad, et miks küll on meie ümber 16 aastased ja rasedad ning mõned veel nooremadki? Mis siin imestada? Filmid ja reklaamid teevad oma töö. Noortel tekib tahtmine proovida ja tunda seda, mida need seal ekraani peal tunnevad ja siis hakkavadki katsetama kõike üsna varakult.  

Kuna ma olen kristlane siis on aegade algusest mulle koguaeg räägitud, et mehega ei tohiks seksida ennem abiellumist. Jah, seda räägiti koguaeg aga mitte keegi ei rääkinud põhjusest miks? Muudkui korrutati, et ära tee seda see on paha. Mina korraliku tüdrukuna siis ei tundnud ka huvi selle vastu. Noo kui ma sain juba 17 siis hakkas see huvi ka minus tärkama. Omades tol ajal ka poiss sõpra, kes üsna pealekäivaks osutus siis proovisime ka ära. Nüüd ma tean ka seda põhjust miks koguaeg räägiti, et ära tee. 

Aga miks siis räägitakse kristlastele, et ennem abiellumist ei tohiks elada koos ega ka seksida? Ma võin teile anda selle vastuse. Iga suhe, mis on jätab endast jälje. Iga vahekord jätab aga veelgi tugevama jälje. Mina olen oma elus kolme suhtega libastunud sellelt teelt. Pärast esimest suhet ma sain aru, miks Jumal arvab, et suhte esimene vahekord võiks olla alles abielus. Kui me läksime lahku ja see suhe lagunes ära siis see mis meie vahele veel jäi tegi iga päev aina enam ja enam haiget. Ühel päeval ma lõikasin katki need sidemed. Paludes, et need sidemed vahelt kaoksid. Nii, kui ma suutsin seda teha tahtsin olla ma puhas ja oodata oma kallist õiget... Aga järgmine suhe, ma ei teagi kas seda saab üldse suhteks nimetada ja mis ta üldse oli aga midagi ta oli. Ja millegi pärast andsin ma kergemini alla, kuna ma juba teadsin, et see peaks olema ju hea. Noo ja kolmas kord läks täitsa libedalt. 

Aga ma võin öelda teile fakti mida ma kogesin ise enda peal. Kõik need eelmised korrad, kõik see, mida ma ennem kogesin ei olnud sugugi mitte nii hea, kui see mis oli pärast abiellumist. Vot see esimene kord oli hämmastav. Mitte, et Härra Otsaga ennem kuidagi halb on olnud - ei sugugi mitte! Mina ei oleks lihtsalt kuidagi osanud arvata, et see võib veel paremaks minna või veel parem olla!

Mina tahtsin lõpetada 12 klassi ja saada emaks. Mul ei olnud rohkem soove. Ma isegi ei teadnud mida edasi õppida ja edasi teha. Ma ei tahtnudki midagi edasi teha. Kui ma nägin, et minu soov kuidagi ei taha täituda teadsin, et see ei ole see, mis peaks minuga juhtuma. Juu ma ei olnud siis määratud tol hetkel last saama. Praegu ma vaatan tagasi enda peale ja ma näen, kui pika maa ma olen maha kõndinud. Siis ma ei olnud küll valmis selle jaoks. Ma olin siis veel laps. 

Aga ikkagi, miks tahavad nii noored saada emaks või miks peaks neil tekkima üldse tahtmine proovida seksi? Noo aga vaadake vaid mõnda filmi. Seal ei räägi ju keegi sellest, et esimene kord on rõve valus, naise jaoks nii ebamugav ja vastik ning isegi võib olla eemale tõukav. Keegi ei räägi mitte üheski filmis, mis on tegelikult. See, mis tuleb telekast näitab ainult kui hea on seks. On ka filme neist "süütutest" kes siis lähevad retkele, et jumala eest oma süütusest lahti saada. Noo milleks? See ei ole küll selline paha asi, millest esimesel võimalusel võiks lahti saada. Või On?

Kuna ma lõpetan selle blogipostituse küsimusega siis võite julgelt ja vabalt vastata ning avaldada oma arvamust. Nii palju kui on ka inimesi on ka arvamusi aga mina arvan, et praegu selles ajastus kus me oleme saavad või peavad saama lapsed liiga ruttu noorteks täiskasvanuteks ning alustavad liiga vara täiskasvanute asjadega. Minu arust lapsed ega ka noorukid ei ole valmis võtma seda vastutust mis kaasneb seksiga.