perekond

perekond

22. okt 2016

See vana sõber...

Ma mainisin eelmises postituses, et kohtasin oma vana sõpra. Noo sellest päevast alates hakkasime tihedamini suhtlema... Noo nii tihedalt kohe, et ostsutasime täna kokku saada. 

Noo ma alguses olin ikka üsna närvis küll, kui pidin Aaroniga kokku saama... Noo ikka päris närvis... Ei olnud ju me suhelnud peaaegu, et kolm aastat. Lisaks sellele, oli meil olnud kolm aastat tagasi mingi teema. Noo oli ikka selline kõhe tunne alguses aga samas olin ka väga põnevil, et mis küll see pärastlõuna toob.

Noo jõudsingi autoga mustamäe keskuse juurde. Kirjutasin, et olen kohal. Ta ütles, et ta kohe jõuab. Ma võtsin Daisy ja mõtlesin, et jalutan natukene ringi. Aaron küsis juba, et kas ma näen teda. Emm... Ei, ma üsna pime... Kedagi ei näinud... Vaatasin veel ja ei leidnud..

Kui ükskord siis teda nägin olid koerad küll mega õnnelikud selle kohtumise üle ja esimese asjana nad mängisin nii, et keeled vestil 




Noo oli neil koertel alles lõbus. Nad jooksid ühte pidi ja teist pidi, edasi ja tagasi. Kerisid meid ümber oma rihma ja edasi jälle. Lumi oli vabalt, Daisy oli mul ikka rihmas. Linnas ei ole lasknud tal olla vabalt olla. 




Peale seda läksime plaani järgselt Stroomi randa jalutama koertega. Panime koerad autosse, mina juhtisin ja sõit hakkas pihta. See oli Lume esimene autosõit. Nii kift igastahes. Stroomis läksime mere äärde kohe, sest Aaron ütles, et Lumi armastab väga vett... Ma tean, et Daisy ei armasta, aga arvake ära, kes vees käis ja kes mitte?? : D Lumi ei läinud jalgupidi vette ega midagi aga Daisy seevastu just läks. Nad ajasid ka kahekesi kõik rannas olevad varesed minema. Küll neil oli lõbus...

Daisy jookseb pildilt välja : D




Piltide peal on ka näha randa, kus me jooksime ja mängisime ikka palju kuni suundusime Stroomi metsa poole. 



Metsas said ka koerad veel mängida. Seal saime neid ka natukene lahti lasta, et nad ringi jookseks ja ennast eriliselt ikka ära väsitaks. Noo Pärast paari tunnis õues külmetamist me läksime autosse ja Statasse ostma sooja jooki. Oi, kui hea on, et mu autos on hea soojapuhur ja auto läks väga ruttu soojaks.  
Ma väga vabandan, et panda on Aaroni näo peal, aga ma ei teadnud, kui õnnelik ta on, kui leiab enda pildi minu blogist. 











Istusime siis seal Statoili juures autos ja lobisesime... Kui sinna maani meil oli kahtlane vaikus ja vahepeal mõned üksikud laused tulid siis seal hakkas jutt juba natukene paremini voolama...

Koerad olid  väsinud ja otsustasime, et sõidame mustamäe keskuse juurde tagasi. Aga vot seal, mustamäe keskuse juures, parklas istudes ja niisama koeri vaadates hakkas see meie vana moodi vaba oleks ja vestlus arenema. Kohe oli teine tunne... Selline vaba kuidagi suhelda... Kui ennem oli vist niisugune "Taastutvumise" aeg siis seal meie kokkusaamise lõpul juba tundsime ennast ilmselt üsna toredasti. Noo seal autos sedasi istudes ja lobisedes, nalja tehes, kulus meil vist natukene üle poole tunni. 

Mina jäin oma tänase päevaga rahule ja arvan, et varsti saame Aaroniga taas kokku. Nii tore oli ja koertel ka. Aga kaks super aktiivset ja energilist koera olid nii väsinud, et koju jõudes magasid nad üsna pikalt. Daisy magas vähemalt paar tundi kuni Kristo koju tulekuni. Ta oli ikka nii väsinud... Nüüd aga käib ja otsib mööda maja ringi, kuhu küll kadus tema sõber Lumi. Peab siis vist Lumega taas välja mängima minema. Toas ma arvan, et ei saa pikalt olla, muidu ilmselt ei jää korterist midagi järgi nende tormamise peale : D

Näe, jälle teile lugemist ennem magama minekut. Mina olen nüüd aga nii väsinud, et lähen poen Kristo kaissu ja magama. Oli ikka üks väsitav päev aga samas oli väga tore. 

Varsti kirjutan jälle siia ja siis saab lugeda taas põnevaid seikluseid ja minu mõtteid, mis mul peas mõlguvad. Vahel on neid isegi nii palju, et pea hakkab valutama, aga midagi meelde ei jää... Ka siis kui on nii geniaalne mõte või jutu idee... Eks siis peakski kohe hakkama kirjutama, siis oleks teil palju põnevam lugeda. 

Aga ilusat õhtut ja head ööd teile!

PS: Kõik pildid, mis on näha selles postituses on tehtud Aaroni poolt.


JÄTKUB....


Küsisin eile ka Aaronilt, et kas ta lubab panna oma originaalpildi kaa siia... Noo loomulikult ta lubas. Aga seda ainult ühel tingimusel.. Kui kõik tüdrukud temasse ära ei armu : D

Seega tüdrukud, ärge armuge eks! Sest igatahes see pilt saabub siia alla... Tadaaaa... Pole ju midagi teha, kui ühel noormehel on liiga palju austajaid : D 



Säh Sulle pilte!

Vot... Nüüd saate oma lugemist korrata ja vaadata ka pilte, mis nüüd lisasin. Praegu ma enam magama ei lähe, küll aga hakkan oma kooli asju tegema. Muidu jään ma ajast ikka väga maha ja järgi on vaja teha liiga palju asju. Küll ma veel kirjutan siia : ) Aga ilmselt enam mitte selle postituse alla.