perekond

perekond

4. okt 2016

Natuke rohkem juba kui KUU

Natuke rohkem juba kui kuu aega olnud abielus. 
Inimesed koguaeg küsivad:
1. Kuidas Sa ennast tunned?
V: Kuidas ma ennast tundma peaksin? 
2. Kas abielus olla on teistsugune tunne ka?
V: Kui aus olla siis mitte eriti... Abielus olla on just samasugune tunne nagu ennem... Mul on ju täpselt sama inimene kõrval. Kui keegi nüüd arvab, et pärast abielu miski justkui muutub siis peab pettumust valmistama. Ega ikka ei muutu küll... Inimene kõrval on sama. 
Ja kõige populaarsem küsimus on:
3. Millal siis pisipere on oodata?
V: Kas sellega peaks nüüd nii ilmtingimata kiire olema? Aega on ju selle kiire asjaga! Me oleme veel noored ja ei kiirusta seda tagant!

Vastused siis enamikele küsimustele, mis naguini peas keerlevad paljudel lugejatel... 

Nüüd ma siis olen ametlikult Proua Ots... Proua on justkui nagu vana inimese kohta öeldud :S Enda arust ma ei ole ju nii vana, et Proua võiks olla... Preili on ka nagu vale natuke :D Aga nooh... kui Proua siis Proua. Aga vähemalt siis ametlikult... ABIELUS...

Pulmad...

Ega ma nendest väga midagi ei mäleta... Ei olnud ju kuigi kaua möödas aga see päev läks väga kiiresti.. Nii palju ma võin öelda, et pulmad on justkui kõikide teiste jaoks korraldatud kui meie enda. Laulatust võiks küll ainsana nimetada asjaks, mis oli seal ainuüksi meie jaoks tehtud. 
Pastoriks oli mul Mart Metsala ja noo see jutt oli ausalt üks asi, mida ma mäletan väga hästi sealt! :) 
Ülejäänud ajast mäletan rohkem ikka pildistamist ja video tegemist ja noo selliseid asju mida me tegime. Peol saime viibida üsna vähest aega. Loodan, et see oli ikka tore ja ilus pidu... Ma käisin ikka pildistamas :D

Jõudsime ka "Abieluranda"
Mesinädalatel me käisime Küprosel. Seal oli väga vinge... JA SOE!!!



Eriti veel Pafose poole peal kus oli tõsiselt ilus.. Blue lagoon oli nagu unistus ja mägised linnad olid vapustavad.
Blue Laguuni juurde sai paadiga. Noo ja loomulikult me ka selle paadi rentisime ja kasutasime ära oma päevast neli tundi et veeta Blue Lagooni ääres päevitades. 

Blue lagoon

Blue Lagoon
 Ennem Sinist Lagooni me käisime kilpkonnade sündimispaika vaatamas - kahjuks ühtegi kilpkonna ei olnud :(

Hotell oli meil Pafose linnas üks linnaäärne väike hotell. See oli nii väike, et kõik töötajad teadsid sind, kust sa tuled ja nii.

Küprosel kõige naljakam oli see, et kui mainida et Sa tuled Eestist siis Pafose hotellis hakati laulma:
 "KUULA, MIS VAIKUSESSE JÄI!"

Nad teavad Eestit väga hästi aga just eurovisiooni laulude järgi. See Eurovisioon on nende jaoks üks A ja O. Neile jäävad meelde head laulud ja nii palju kui mina kuulsin siis Eesti laulud pidid neile alati, ALATI, meeldima!

Veel me käisime Adanise radadel. Seal oli iga nurga peal paljad peenised. PÄRISELT KA! Ma kohe näitan teile ka pilti! Aga seal iga kujukese all oli kirjas: 

KATSU (näiteks) ADONISE PEENIST JA SA JÄÄD RASEDAKS

Päriselt või? Kas muidu ei jää rasedaks?? hmm... Mina ei usu väga... Ikka peaks jääma :D Kuju mille all see kirjas oli oli selline:


Noo kas Sina katsuksid? :D Igastahes ei jätnud see kuskilt ostast inimliku tunnet katsuda neid peeniseid, mis iga nurga peal elutsesid. 





Adonise radadel oli ka magevee järv või mis ta seal iganes oli. SInna ma soovitan kindlasti vaatama minna! See oli hämmastav. 

Seal õnnestus meil ka kameelioni kohata.  




Meil oli aeg liikuda Larnaca linna aga jõudsime ennem veel käia soola järve juures... Seal pidi olema rohkelt flamincosi - keda meie loomulikult ei näinud, sest nende niinimetatud järves ei eksisteerinud vett... Mitte grammigi vett...

Me seisame järve sees

Taga ei ole mitte lumi vaid see on sool



Soola järv seisnes selles et seal maas vedeles kihtide kaupa soola. Kogu see valge, mis tagant pildi pealt näha on - SOOL! Järv mille peal sai kõndida. joosta ja isegi autoga sõita mingi maa... Nii kaua kuni pinnas pehmeks ei läinud.


Peale seda me liikusime Larnaca linna. See ei olnud just eriti eriline meie jaoks. Larnaca linnas oli ilus koht ainult hotell







Hotellis anti meile UPGRADE tuba, ehk saime parema toa kui algselt broneerisime. Toas ootas meid shampus ja puuviljad. Ja see kõik oli hotelli poolt. meie ei pidanud selle eest midagi maksma.






Lisaks käisime veel arheoloogiat vaatamas. See on vana "Jumalate Linn" kus me käisime.












Eel viimasel päeval käisime Aya Napa veepargis. 
Aya Napa veepark oli täielik raha raiskamine. Üks kõige igavamaid ja mõttetumaid kohti, kus me käisime. 
Ma võin seda öelda, sest me käisime palju ringi ja nägime väga palju. 





Üldkokkuvõttes oli reis väga tore ja nautisime seal peaaegu kõike... Oli küll asju, mis meile ei meeldinud, aga noo seda on ilmselt iga reisiga. 

Järgmine postitus räägin juba lähemalt abielus oleku ajast.