perekond

perekond

2. mai 2018

Natuke nalja ka!

Näe, leidsin taas üle pika aja põhjust, et kirjutada. Esiti juba selle pärast, et elu on ikka päris põnevaks muutunud ja teisiti ka selle pärast, et koguaeg juhtub midagi. Nõnda ka täna räägin ühe naljaka loo, mis juhtus vaid mõned hetked tagasi ja tõesõna see juhtus!

Noo kui näiteks tänasest rääkida, siis kui töölt koju tulin, olin juba nii väsinud... Ainus, mis ma soovisin oli, et võiks pessu minna... Noo mõeldud, tehtud... Läksin siis pessu, lasin veel ikka mõnuga voolata kaa... 15 minutit hiljem, kui olin enda arust juba piisavalt puhas ja valmis pesust välja ronima keerasin vee kinni ja tõmbasin dushi kardinad eest... Ja mida üllatust... TERVE PÕRAND ja ausalt, ma ei liialda, terve põrand ujus. Jooksin oma armsa mehe juurde: KALLIS PÕRAND UJUB!!!
Mees: AA, ok, kannata
Mina: KALLIS, PÕRAND ON VETT NII TÄIS!!!
Mees: Las ma teen selle lõpuni siin.
Mina: KALIIIIIIS, PUMP EI TÖÖTA!!!
Kuidas ta saab nii rahulik olla??? Põrand on paksu vett täis juu!!!! APPIIII!!!
Mees tuleb rahulikult ja vaatab põrandat, noogutab ja läheb oma tegevust lõpetama lausudes ainult: "Ma teen selle lõpuni ja siis tulen".
Image result for flood
Viskasin veel mõned kuivad rätikud sinna vette ligunema ja vett endasse imema, kuni tuli mu armas mees garaasist tagasi. Ta hakkas rätikuid kuivaks väänama ja põrandat kuivatama. Kui tal tuli idee, et ka elutoa põranda saaks ju väga ruttu puhtaks sedasi ja vett kaa ei raiskaks nõnda palju. Noo nõnda siis võttis mopi välja hakkas hoopis selle veega põrandal pesema elutoa ja magamistoa põrandat.
Ma ei osanud miskit muud teha kui naerda kõrval, sest ausalt, mina poleks selle peale tulnud.

Tänu mu armsale sõbrannale ja tema pealekäimisoskusele on nüüd ka see nädalavahetus ilmselt tõis põnevust ja särtsu. Peale selle, et on kooli nädalavahetus läheme ka kahekesi osalema Garage48'le ja ehk tuleme sealt ära suure kogemuse, vahvate emotsioonide ja ehk ka palju rohkemaga. We wish! Ilmselt oleme peale seda nädalavahetust ka nagu kaks suurt laipa kes midagi teha ei jaksa aga see selleks.

Juba mõnda aega on küsitud minult, et millal blogi saab lugeda? Miks ma nõnda kaua pole kirjutanud. Well... Selleks on kaa omad põhjused, mida hetkel puudutada pole mõtet. Nüüd, kus olen uuesti leidnud oma sära üles, tuli ka uus tuhin kirjutada. Ilmselt saab nüüd mõne aja pärast uuesti lugeda neist põnevatest seiklustest, mis meil on.