perekond

perekond

7. juuni 2022

Sinine digimuutub.....

Minu ilus, armas, truu helesinine kaaslane sai tagasi antud rendifirmale. Paljud on küsinud, miks me seda tegime?
Nüüd ma siis kirjutan siia põhjused. Neid on rohkem, kui üks. (Ma vabandan, ma võtsin, üle pika aja arvuti kätte seega nüüd võivad sassi minna tähed üõöä)
1. Auto sai tagasi antud ruumipuuduse tõttu. Nimelt me Härraga endiselt planeerime beebit nr2 (Sellest võin ka hiljem kirjutada, kui huvi on) aga praegusesse autosse mahume suht-koht vaevu ära kolmekesi. Või noh, neljakesi, kui koera kaa arvestada. Päris palju liikleme koos vankriga, juhuks, kui laps peaks tahtma kuskil magama jääda või, kui vaja teha pikemaid jalutuskäike. Minu armsa sinise pagas oli just nii suur, et sinna mahtuski vanker ja mõni kott. Rohkem miskit. See aga osutub probleemiks, kui tahaks minna maale või Eesti piiridest kaugemale ja kaasa on vaja võtta rohkem asju ning koer. See pöhjus oli pöhiline. 
2. Lõppemas on minu emapalga rahad. Laps saab varsti juba 1.5 aastaseks ja riik ei toeta mind enam kodus olemise eest nii suurte summadega, kui praegu. Jah, midagi ma endiselt saan ent selle eest "elada" just ei saa. Tööle tagasi minna ma antud hetkel ei plaani ja lasteaiakohta lapsele pole. Ma ei soovi, et minu kallis härra saab minu "kulud" enda kanda. Suurema osa asjadest ma proovin ennem emapalga lõppemist "lahendada" mistõttu sai ka auto tagasi antud ning otsime asemele soodsamat varianti. Jah, me oleksime saanud ka hakkama, kui auto alles on kuid sellisel juhul oleks endiselt jäänud probleem number 1 ning vaja oleks sellegi poolest ühte autot veel. Kahe auto makse aga ületaks meie võimekust seega oli targem tagasi anda. 
Uue auto ost see eest pole sugugi olnud nii kerge, kui vana auto tagasi andmine. Meil kummagil on omad soovid, mis autol olla võiks ja kui ka mina olen nõus osadest soovidest loobuma, siis Härra on omades ikka väga kindel ja konkreetne. Tema nendest ei loobu.
Minu soovid: Võiks olla panoraam aga ei pea, Võiks olla sinist värvi - aga ei usu, et seda saab. Nimelt sinised autod on nagu haruldus. Mugav iste ja automaat peab olema. Isofix - peab olema. Kuigi saame nüüd ka isofix vaba turvatooli lapsele siis isofixiga on sellegi poolest turvalisem sõita. Need on minu soovid. Nagu te näete, on seda suhteliselt vähe :D. 
Härra soovib täisvarustust, luksuslikke lisasid, istme jahutust, rooli soojendust, pikivahe hoidjat, pimenurga andurit, esi - taga kaamerat ja ma ei tea mida kõike veel. Me oleme nüüd viimase kuu jooksul iga vaba hetke kasutanud, et uute autodega tutvuda ja teate... Ma olen täiesti aus. MUL ON KOPP EES!! 
Nii, kui mulle miski meeldib, siis mu kallile Härrale kindlasti midagi selle auto juures ei meeldi. Ma juba otsimise alguses teadsin, et tahaksin sõita Fordiga järgmiseks. Vaatasime erinevaid Forde ja mehele ei sobinud üks ega teine. Tema vaatas BMW, Audi, Mersu, Kia Sorento, Hjundai jne jne... Mina vaatasin ainult Fordi. Eelmisel nädalal käisime tegemas sõitu Fordi, Peugeti ja Kia Sorentoga. Seal kohe hakkas mulle tegelikult meeldima hoopis Peugeot aga selle mõtte laitis härra kohe maha. Noo selge... Ma siis ikka vaatan oma Fordi. Täna sai minu totaalseks lemmikuks hoopis Kia Optima. Vot see auto meeldis mulle igati. See oli täiuslik. Selle asemel, et mu kallis abikaasa oleks, jess... No more Ford oli tema seal automüügi platsil koos minuga ja teatas, et aga temale meeldib rohkem Ford Edge... Ma olin just loobunud sellest mõttest sõita fordiga teate jah? Ma tegelt kaa fännasin Kiat täna ja nüüd tuleb tema oma Fordi jutuga :D Lõppude lõpuks ei ole mul enam absoluutselt vahet millega ma sõidan, peaasi, et rattad alla saab. Pärast seda auto ostmist ma vist ei taha mitte ühegist autost enam selle elu jooksul kuulda ja sõidan uue autoga niikaua, kuni see omadega õhtal on :D 
Miks peab see uue auto ost nii keeruline olema?