perekond

perekond

1. apr 2020

Lendav kass??


Flying cats - Forza10 America

Läksin natuke hiljem voodisse... Soovisin kirjutada natuke ja muusikat kuulata. Kui kõik toimetused tehtud siis pugesin oma armsa kaasa kaissu. Jõudsin just natuke sügavamasse unne vajuda kui kaasa rääkima hakkas.
Härra Ots: ennem oli hea
Mina: mis oli hea?
Härra Ots: kass lendas
Mina: kuhu ta lendas?
Härra Ots: igale poole
Mina: aga mis oli hea?
Härra Ots: lendav kass
Vaikus... Päris mõnda aega... 10 minutit hiljem hakkab uuesti rääkima... 
Härra Ots: see pole see
Mina: mis Pole see?
Härra Ots: lendav kass
Mina: kuhu ta lendab?
Härra Ots: politsei juurde
Mina: mis politsei?
Härra Ots: salapolitsei
Mina: kallis, kas sa magad?
Härra Ots: mhm
Mina: kas sa räägid unes?
Härra Ots: mhm
Mina: kas sa homme ka mäletad, mida rääkisid?
Härra Ots: mhm
Härra Ots: head ööd! 
Ja tema uni jätkus. Mina aga magada ei suutnud enam mõnda aega. Lihtsalt naersin ta kõrval ja proovisin seda mitte väga kõvasti teha. :D 
Sain küll pärast seletuse, et unes oli kass, kes lendas nagu superman :D Või miskit sellist. 
Kui ennem magamaminekut taaskord tema kaissu pugesin, jällegi natuke hiljem aga mitte nii hilja, kui eile siis Härra hakkas rääkima hoopis lendavast koerast :D Nüüd tegi ta seda täiesti teadlikult. Pugesin kaissu talle ja ütlesin, et armastan teda väga. Mille peale Härra ütles: Lendav koer armastab Sind ka! 
Need unes rääkimised on ühed lahenaljakad asjad :D