perekond

perekond

29. juuni 2018

$this ->ÜksNädal = KolmAastat();

Ma ei teagi kuidas alustada. Ma ei usu, et väga põnev oleks lugeda seda mis me praktikal v aka SummerSchoolis tegime aga samas kuna see on olnud mu viimase nädala põhiline teema siis ma ei tea ka kuidas sellest mitte kirjutada.
Kui ma praktika kohta otsisin teadsin ma kindlalt, et olen lasteaias veel ühe aasta ja lõpetan oma tibudega seal ära. See firma on aga totaalselt minu südame võitnud. Jaa... ma olen veel lasteaias ja mu plaan ei ole minu teada veel kuidagi muutunud aga ma näen, kuidas see firma kuidagi kasvab minu südamesse. Ja seda juba pärast esimest nädalat.
Ma olen kohale jõudnud alati natuke varem. Nõnda ka täna. Ma jõudsin kohale varem ja oii, üllatus. Neil oli ühine reede hommikune hommikusöök. Iga reede pidi neil olema mingi ühine tegevus. Meie päev algab enamasti kella 10 ja lõppeb kell 4. Ehk siis selline suhteliselt normaalse pikkusega päev. Sinna loomulikult mahub lõuna ja paar puhkepausi.
Lõunat käime söömas maja esimesel korrusel asuvas söökla taolises asjas. Sorry, selle koha kujundus ei ole just suurem asi. Natukene ebameeldivalt rohelised seinad ja kõik on kuidagi väga karjuv. Küll on hea, et ma seal kohvikus töötama ei pea.
Kontoris on meil laual alati saadaval karastusjoogid, mahlad, kommid ja küpsised. See kõik ikka selleks, et töö sujuks ja et ka meie õpiks ohtralt miskit uut igal päeval.
Iga päev on meil ka erinev mentor. Iga mentor teeb erinevat asja. Esimesel päeval põhimõtteliselt seadistasime arvuteid ja tutvusime programmidega, mida hakkame kasutama. Teisel päeval oli BackEnd, kolmandal FrontEnd ning neljas ja viies päev oli Testimine. Kõike, mida tegelikult kaa vaja oleks... Kui aus olla siis ma olen selle nädalaga nii palju juurde õppinud, et justkui ei tahaksi lõpetada. Tahaks edasi jääda ja näha, kui kaugele on veel võimalik minna ja kui palju teada.
Ma ei jõua juba järgmist nädalat ära oodata. Mul on tõesti
tunne, nagu ma tahaks sinna kauemaks jääda. Ma ei tea, kuidas see oleks võimalik ja kuidas see kokku mängiks aga ma nii
väga tahaks sinna jääda. Kogu see nende oleks ja õhkkond on nii super ja nii ideaalne ja justkui oleks nagu minu jaoks loodud. Kui ma peaks töötama kontoris siis ilmselt tahaks ma töötada just sellises nagu see on.
Kui vahepeal mõte kokku jookseb siis saab biljardit või binksi mängida. Kui vaja, siis ka hantleid tõsta või oma mõttetegevust arendada ehk malega? Või hoopiski natuke puhata ja lugeda raamatut ühes mõnusas kotttoolis? Kui ära väsid mine diivani peale ja puhka natuke. Tõmba fliis kaa peale. Kuid ära unusta - tööd peab kaa tegema!
Kuna ma pole kunagi kontoris töötanud siis ausalt, ma ei tea kas see mulle ka sobiks. Nii palju kui ma olen näinud seda kontori elu pealt siis mitte ükski neist ei ole selline nagu see firma, kus ma praegu olen oma praktikat tegemas.
Mina olen nii rahul ja see koht oli ootamist väärt!!! Kui nüüd saaks sinna tööle kaa :) - peale lasteaeda muidugi...